
📺Празни екрани: Финалът на клубния Мондиал разочарова Америка
Според данните на TNT Sports
- 16/07/2025
Американската телевизионна аудитория не прояви почти никакъв интерес към финала на Световното клубно първенство, който се проведе в неделя на стадион „МетЛайф“ в Ню Джърси.
Според данните на TNT Sports — едва 1,3 милиона зрители са гледали срещата, в която Челси победи ПСЖ с 3:0. В пиковия момент аудиторията е достигнала 1,8 милиона души.
Любопитно е, че по-голямата част от зрителите в САЩ са избрали да следят мача с коментар на испански език, докато предаванията на английски са привлекли само 458 хиляди зрители.
Средната гледаемост на футболните срещи в праймтайма през уикендите в САЩ е била 535 хиляди зрители, което прави финала още по-слабо представяне.
За сравнение — последният финал на Супербоул между Филаделфия Ийгълс и Канзас Сити Чийфс в Ню Орлиънс беше следен от цели 127,7 милиона зрители в САЩ, с пик от 135,7 милиона.